Pàgines

sábado, 9 de agosto de 2014

DIY redisseny d'una nevera per a la platgeta

Bon dia a tothom!!!

Com esteu???

 

Pels que esteu de vacances... Com van les vacances?

 

Pels que avui és el seu últim dia... Ànims! Ja us queda poc

 

Pels que treballem... Ànims! Ja és dissabte!

 

Avui us portem un remake que vaig trobar fa unes setmanes a un blog que segueixo, i el vaig trobar tan bonic, que he decidit de posar-vos-el aquí...

 

Es tracta de transformar la típica nevera que ens enduem a la platga per posar les llaunes de coca-cola, fanta, cervesetes,...

 

No sé a vosaltres, però a mi no m’ha acabat d’agradar mai com són estèticament, així que per això aquest redisseny que podem fer a casa m’ha semblat “estupendu”, i més amb la caloreta que fa aquests últims dies... Us n’ensenyo el resultat, per a veure si us convenç (a mi m’encanta!)

 

 

[caption id="" align="aligncenter" width="570"] La nevera un cop redissenyada estèticament[/caption]

 

 

 

 

Comencem doncs? :D

 

Apalins!

 

Què necessitem?

 

 

[caption id="" align="aligncenter" width="570"] materials[/caption]

 

 

- Una nevera de les d’anar a la platgeta que tingueu per casa i que us horroritzi veure

- Esprai blanc amb imprimició (si no en trobeu, primer fem una capa d’imprimició i després un esprai blanc normal al damunt un cop estigui sec)

- Làmina plàstica adhesiva estampada en formes de veta de fusta

- Vernís acrílic en esprai

- Cola d’impacte (tipus superglue)

- Corda primeta blanca

- Ganivet

- Tisores

 

Procediment

01 | pinta amb l’esprai blanc amb imprimició la nevera. Fes tantes capes com necessitis per tal que estiguis 100% satisfet amb el color que et queda. Si ja tens una nevera blanca, aquest pas te’l pots saltar! :D

02 | quan ja has obtingut el color desitjat, i ja ho has deixat assecar el temps necessari, fixa la pintura amb el vernís en esprai.

03 | talla la làmina adhesiva amb textura de fusta més gran que la mida de la tapa de la nevera. Comença a adherir-la a la tapa pel costat que es veu, doblega els marges i enganxa’ls amb superglue. La zona de dins el dobleg ha de quedar ben subjecta, així que apreta-ho ben fort.

04 | espraia amb el vernís la làmina adhesiva per la part superior que es veu, així quedarà més protegida i tindrà el mateix acabat que la resta de nevera

05 | quan l’agafador espraiat en blanc i posteriorment vernissat amb esprai estigui sec, procedirem a posar-hi la corda prima. El que has de fer és encolar amb el superglue l’extrem de la corda a la zona on vols que comenci, i fer voltes i voltes a la nança per tal que la corda quedi ben col.locada i, quan arribis al final d’on vols que hi hagi la corda, tornar a posar super glue per tal que quedi ben subjecta. Pots posar una pinça per tal que t’ajudi a apretar la corda a la nança i així quedi ben subjectada durant els 20 minuts aproximats d’assecatge.

 

 

I... TXA TXAN! Nevera preciosa per anar a la platja... (o de picnic, perquè no?)

 

 

[caption id="" align="aligncenter" width="570"] in love[/caption]

 

 

No és adorable?? Jo n’estic ben enamorada... I mireu que jo no tinc nevera per anar a la platja, perquè sempre em fa pal anar amb aquest trasto (jo el que faig és congelar l’aigua dins de la seva propia ampolla, així tinc aigua fresqueta per beure toooooot el dia... però els refrescos... es queden a casa o es compren al xiringuito :( ), però és que és tan mona... Que jo a la que m’escapi me’n vaig a comprar-ne una només per fer aquest DIY i lluir-la a la platja!!

 

[caption id="" align="aligncenter" width="570"] in love...[/caption]

 

 

 

Què, us animeu a fer-la??

Una abraçada a tothom, i que passeu un molt bon cap de setmana!

 

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D