Pàgines

viernes, 24 de octubre de 2014

DIY d’unes carbasses xulis, xulis!

Bon dia a tothom!!!

 

Avui, us ho he de reconèixer, tenia pensat penjar-vos un altre DIY (fa temps que el tinc en ment, i està en mig procés), que el deixo per més endavant... I la causa que el deixi per més endavant és que estic en modo repós.

 

Ahir, quan em vaig aixecar del llit, senyores i senyors, als meus 27 anyets, em vaig quedar clavada...

 

Sí! Quin dolor! :_(

 

Així que la meva tieta metge em va dir que tres dies de repós per a la meva esquena... Intento moure’m el mínim, no fer esforços, ...  I només acudir a les reunions importants... La resta del dia, sofing total...

 

I que consti que porto un dia i mig i ja tinc el cul quadrat... :( I no m’agrada... Però noi... S’ha de fer bondat!

 

I sí, comencen les fires de Girona aquest cap de setmana, i jo ja tenia sortida nocturna per avui, i crec que amb la meva esquena... M’hauré de quedar a casa... Sort que duren dos caps de setmana, que sinó... No trepitjaria les barraques...

 

Però bé, anem pel tema, que ja sabeu que jo quan m’enrotllo i agafo embransida no paro... jejejeje

 

Fa uns dies, en un dels blogs que segueixo (el podeu veure aquí) vaig veure aquesta imatge...

 



 

 

El post era sobre un kit DIY per a fer aquests tovallons inspirats en les calaveres mexicanes... Però jo no em vaig fixar en els tovallons, que s’ha de dir que són moníssims, sinó que els ulls se me’n van anar cap a la carbassa...

 

Sí!!! Blanca i rosa!!! M’encanta! Em xifla! M’al.lucina!

 

I vaig dir-me a mi mateixa “Cristina, n’has de fer un post explicant com fer-la!”

 

Així que vaig fer una visita a l’hort de la meva mare... Però d’aquest tipus no en tenia...

 

Decepció...

 

Però llavors vaig anar al supermercat i en vaig trobar... Però amics i amigues, ja no hi vaig ser a temps... El següent post que la noia del blog va fer, va ser com decorar de manera xuli les carbasses... Així que, com a bona seguidora seva... Us el faig arribar!

 



 

 

Ella ha fet totes aquestes que veieu a la imatge de dalt... A mi m’agraden totes, unes més que d’altres, està clar, però totes les trobo molt mones!

 

I així eren les carbasses al principi...

 



 

 

El que ella ha fet ha estat el que més m’agrada a mi quan faig un DIY.... Espraiar-ho!

 



 

 

I a més a més, a aquestes, els hi va posar xinxetes... Sabeu d’aquelles que teníem a les escoles quan érem petits? Doncs les mateixes!!!

 



 

 

Ara bé... La meva preferida és la rosa, com no! :P

 



 

Vinga, a veure si us animeu a fer un DIY amb les carbasses i els esprais... Que avui ja som divendres, i el cap de setmana s’ha d’aprofitar pe fer cosetes maques! Sinó, perquè esperem tant que arribi? ;)

 

Una abraçada ben gran, i que us ho passeu molt bé a les Fires i Barraques gironins!!!

 

 

2 comentarios:

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D