Pàgines

lunes, 27 de abril de 2015

Detalls del nostre casament: “el detall"

Bon dia a tothom!!!

Algú sap on han anat a parar els dies de sol? :(

Ahir encara, perquè de tan en tan ja va bé que no faci un dia “estupendo” els diumenges, així tenim excusa per tal de poder estar al sofà amb la manta durant tota la tarda... O no? :D Però la veritat és que jo prefereixo els dies de sol quan és primavera, més que els de pluja...

I això que sóc plenament conscient que ha de ploure, perquè sinó els camps no seran verds, i també perquè va de conya al meu jardí els dies que no tinc temps per a regar-lo... (Crec que un dia us faré un recull de fotos de les flors del meu jardí, ara està preciosament florit... :D)

I recordo plenament (ara això és una anècdota per fer un Helena Melero lligant temes) el dia que al gener vam pujar amb els meus pares i els meus sogres a fer el tastet pel casament a Ca l’Enric, on tota planta vivent estava marronosa, i vaig pensar en silenci que plogués molt, perquè tot estigués verd... El que passa és que se’m va descontrolar una mica el desig, perquè enlloc de ploure dues setmanes abans del gran dia, ho va fer durant la mateixa setmana... I és clar, llavors estava ben espantada... De fet, la cerimònia la volíem fer al jardí, a la gespa, i al final ho vam haver de fer sota el porxo perquè el nostre lloc escollit semblava una bassa d’ànecs... Però tot i així, per a mi va ser preciosa! :D I a més, va fer sol tot el dia!!! Vam tenir sort! O potser van ser la dotzena d’ous que va fer arribar ma mare i el meu cosí Xavier amb la seva dona Cristina i nens a Santa Clara!

I del nostre casament us volia parlar, no del dia en si mateix, però sí d’un dels detalls que vam donar... Aquest detall va ser per a gairebé tots els assistents.

Perquè per a gairebé tots? Doncs perquè era un regal “tecnològic”, i hi havia familiars, tan meus com de l’Arcadi, que aquest tema no l’acabaven de dominar, i vam preferir fer-los-hi un altre detall.

Us l’ensenyo a veure si sabeu què és?

IMG_0189 copy

Va... que ja us he dit que és tecnològic i no podeu fallar...

Es tracta d’uns pendrives en forma de targeta que vam personalitzar. Vam fer el disseny dels ocells i la frase, i la vam fer aplicar a tots ells.

IMG_0187 copy

Com a “recordatori” no volíem donar quelcom que al nostre pensar fos un “pongo” que diu la meva sogra, sinó que fos alguna cosa útil. Així que vam començar a donar-hi voltes, i al final ens vam decidir per comprar aquests pendrives.

A vegades, jo mateixa m’havia trobat en situacions en les que hagués necessitat un pendrive per endur-me les fotos de Cap d’any de casa una amiga, per tal de guardar-hi un document per anar a imprimir,... Així que vam decidir-nos per a un tipus de pendrive que poguessim personalitzar i portar sempre a sobre. D’aquí que escollÍssim el format targeta de crèdit.

Nosaltres no volíem repartir aquest detall d’un en un a cada persona, bàsicament perquè no volíem que es fes res pesat... I que la gent estigués còmode, així que el que vam fer va ser posar tots els pendrives dins un sobre a la seva mida, i amb tinta i ploma, escriure-hi el seu nom per davant, i per darrera, estampar-lo amb el nostre segell.

IMG_0188 copy

Com que hi havia el nom a cada un d’ells, el vam fer servir de marca llocs; és a dir, d’indicador de a quin lloc de la taula s’asseia cada un dels nostres convidats; així sabien on havien de seure.

FullSizeRender copy

Així que, ja sabeu, si voleu tenir un detall original i personalitzat per al vostre casament, festa d’aniversari, sopar d’empresa,... No dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres a info@estudizenna.com, que trobarem un detall indicat per al vostre esdeveniment!

Una abraçada ben gran, i fins dimecres!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D