Pàgines

lunes, 1 de septiembre de 2014

tendència: capçals encoixinats

Bon dia a tothom!

 

Avui som dilluns...

 

Som dia 1...

 

I sí, d’agost! :(

 

Avui hem de despedir al nostre estimat i apreciat estiu, que la veritat és que aquest any, poc “estiu” ha estat... No hem tingut ni sol, ni calor... (ni he pogut disfrutar gaire de la taula d’exterior que em va regalar me mare pel meu sant per sopar a la fresca, perquè sopar a la fresca sí que hagués sopat, però massa...)

 

Ara toca pensar en “la vuelta al cole” (tot i que a mi això ja no em toca...), en quins jerseiets tenim o hem de comprar (com m’agrada això :D), adaptar-nos de nou a la rutina (això jo ja ho vaig haver de fer després de la lluna de mel... molts ànims a tots! perquè a mi em va costar... bff!)

 

I és que gironins, que el mes que ve ja són les fires de Girona! :D

 

Però bé, ja prou, que sempre m’explaio... anem pel que anem, que avui a una de les meves cunyades em sembla que li anirà de conya (petonets des d’aquí! :*), doncs fa uns dies em va dir que a on podia trobar capçals per al seu llit... I com que ens hem enterat de que els que seran tendència properament són els encoixinats, doncs aquí que va una pluja de capçals encoixinats, a veure si us agraden:

 

[caption id="" align="aligncenter" width="598"] pinterest[/caption]

 

 

[caption id="" align="aligncenter" width="599"] pinterest[/caption]

 

 

[caption id="" align="aligncenter" width="597"] pinterest[/caption]

 

[caption id="" align="aligncenter" width="613"] pinterest[/caption]

 

 

 

[caption id="" align="aligncenter" width="597"] pinterest[/caption]

 

 

[caption id="" align="aligncenter" width="601"] pinterest[/caption]

 

 

 

[caption id="" align="aligncenter" width="532"] pinterest[/caption]

 

[caption id="" align="aligncenter" width="432"] pinterest[/caption]

 

[caption id="" align="aligncenter" width="332"] pinterest[/caption]

 

[caption id="" align="aligncenter" width="602"] pinterest[/caption]

 

Us han agradat? Doncs aquí us deixo amb tres imatges més de capçals amb la seva referència i la marca que el fabrica:

 

[caption id="" align="aligncenter" width="601"] Bekkestua - ikea[/caption]

 

 

 

[caption id="" align="aligncenter" width="601"] dixon - kenay home[/caption]

 

 

 

[caption id="" align="aligncenter" width="610"] echoes - roche bobois[/caption]

 

 

 

Us afegireu a la tendència dels capçals encoixinats?

 

Ja sabeu que ens podeu seguir al facebook, a instagram, a pinterest, a twitter i no us oblideu de passar per la nostra web!

 

Una abraçada,

 

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D