Pàgines

lunes, 20 de octubre de 2014

Com fer entrar la tardor a casa

Bon dilluns a tothom!!!

 

Sí, pensareu... "Què fa la Cristina proposant-nos entrar la tardor a casa nostra??? Amb la calor que ha fet aquests dies???"

 

Doncs mireu, diuen que aquesta setmana tindrem una mica més de frescor a les nostres contrades ( :P ) així que, m’he animat! (jo ja tinc ganes de posar-me botins i estrenar un kimono de llaneta que m’he comprat!! :D )

 

Feia gairebé un mes que volia fer un post sobre com podem canviar una mica l’estètica de casa nostra per tal que aquesta estació que tant ens costa (potser és per la tornada a la rutina després de l’estiu, no ho sé...), però com toooots sabem... el temps no ha acompanyat... I al final, també he pensat... “ostres tu, si no ho fas ara, abans de les Fires de Girona,  l’Hipercor ja haurà posat les llumetes que posa per fires i ja deixa enceses fins a Nadal!!! I és clar, ja estarem pensant en el Nadal quan hagin passat... I tot haurà d’anar relacionat amb això, així que, o ara, o l’any que ve!”

 

I m’he decidit...

 

Així que, anem a veure quines cosetes podem fer a casa nostra per a fer entrar aquesta estació tristota, però que a mi tan m’agrada per fer el canvi d’armari! :D

 

Troncs

Els troncs que, els que podem utilitzem per a encendre les nostres llars de foc, els podem utilitzar com a decoració. Que la fusta entri dins a casa, dóna una calidesa a l’espai que fa que aquest es torni molt agradable. A mi m’agrada molt la idea de col.locar-los com a taula auxiliar a prop del sofà...

 



 

 

Encendre el foc

Sí! Això només ho podem fer els afortunats de tenir llar de foc (tot i que val a dir que hi ha qui té llar i no l’encén; i és que es creen moltes cendres en l’ambient, que es transformen en pols que molesta i embrut casa nostra...), i és que jo ja em veig: manteta, sofà, peli... :D

 



 

 

 

Gamma de tardor

Els colors de la tardor són molt senzills de trobar en els carrers... Només hem de mirar els arbres... Marrons, taronges i grocs... Els podem utilitzar en els elements decoratius de casa nostra... Com ara els tèxtils. Podem posar fundes marrons als coixins del sofà, canviar les mantes i posar-les de tons més càlids, posar el nòrdic (toma!!!! jejje) al llit,... Jo ja tinc a punt el de casa!!! :P

 



 

 

Les carbasses

Tot i que hi hagi qui no li agrada absorvir tradicions d’altres països, les carbasses no sempre han de ser amb cares malèfiques i fent referent al Halloween, sinó que poden ser un element decoratiu per a petits racons de casa nostra. La meva mare en fa cada any al seu hort, i alguna li xurrimangaré

 



 

 

L'aroma

M’encanta canviar els aromes dels ambientadors de casa... I crec que ara toca posar-hi el de vainilla! És un aroma que, quan arribes a casa i obres la porta, l’ensumes i dius... "Ohhh! Home, sweet home!”. De fet, fa uns dies que ja he canviat el de casa! :D

 



 

 

Branques seques amb fulles

Podem passejar pel bosc i agafar algunes branques que estiguin a terra i que encara mantinguin fulles... Les posem en un gerro i ja tenim una part més de tardor dins casa nostra! Aquest el duré a terme un dia que agafem les bicis amb l’Arcadi...

 



 

 

 

Pomes vermelles

Podem comprar pomes vermelloses al supermercat, agafar una mica d’oli en un drapet i fregar-les. Quedaran brillants! Les posem en un bol de fusta, i les col.loquem en un espai de casa, com a decoració.

 



 

 

Doncs apa! Aquest són alguns dels molts trucs que podeu utilitzar per a fer entrar aquesta estació a casa vostra!

 

Espero que us hagi agradat el post, que deixeu algun comentari, i que ens seguiu llegint! :*

 

Fins aviat!

2 comentarios:

  1. M'encanta TOT, especialment lo de la llar de foc i el tronc de la primera foto <3
    www.articoreblog.com

    ResponderEliminar
  2. Jo ja tinc ganes d’encendre la de casa meva, de llar de foc... I lo del tronc ho tinc pendent... a veure si li trobo un espai a casa... :P

    ResponderEliminar

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D