Pàgines

jueves, 16 de octubre de 2014

Oxfam Trailwalker

Bon dia a tothom!!!!

 

Avui us vull explicar, com ja vaig comentar en l’últim post, què és la Oxfam Trailwalker, a la qual ens hem apuntat una sèrie d’amics i familiars...

 

 



 

 

La Oxfam Trailwalker és una travessa solidària de 100 km, que comença a Olot i, tot seguint el carrilet, s’arriba fins al passeig de Sant Feliu de Guíxols.

 

"Esteu bojos!” pensareu...

 

Doncs bé, una mica sí! jejeje Perquè negar-ho, però la veritat és que és per a una bona causa, i aquesta és la fam al món... D’aquí que dugui el nom d’Oxfam... Doncs pertany a Intermon Oxfam.

 

I com s’aporta quelcom a Intermon Oxfam? Doncs amb la inscripció a l’esdevniment, que té un valor de 1500 euros per grup de quatre corredors i dos suports.



Els “esbojarrats” que ens farem companyia el proper dia 18 d’abril del 2015 al mateix grup, ens hem inscrit amb el nom de COLLA CENTPEUS i podeu anar seguint els nostres entrenaments (que per cert, ja fa dues setmanes que caminem plegats i en equip...) des de la nostra pàgina de facebook (és aquesta).

 



 

De moment, som un grup complert, a l’espera d’acabar de completar-ne un segon!

 



 



 

 

Per a recaudar diners per a l’inscripció (que esperem que siguin inscripcions :D ) anirem fent activitats vàries que ja us anirem explicant via facebook, i jo també us en faré un petit reclam quan s’apropin, des d’aquí...

 

I res, que esperem que ens ajudeu molt, sobretot animant-nos, en aquest gran repte que tenim al davant i que tantes ganes i passó hi estem posant!!!

 

Això sí, personalment, encara tinc un repte abans de la trailwalker (de moment, això no es pot dir mai, que encara queden uns mesos pel GRAN dia...) i són els 10 km de la Cursa del Carrer Nou de Girona que es celebra aquest proper diumenge dia 19 d’octubre; i que també recaudarà els diners de les inscripcions de manera solidària... (cada any m’agrada fer quelcom solidari, però aquest any crec que és el que més cosetes hauré fet! I n’estic molt contenta!! :D )

 

 



 

 

Ara sí, em despedeixo!

 

Una abraçada ben gran, i ens veiem aviat!!!

 

 

2 comentarios:

  1. […] no plogui!!!! Si més no aquest cap de setmana, que és la trailwalker!!! Que com us vaig comentar aquí, aquest any la faig!!! Bé, de fet, la fem… Perquè tan l’Arcadi com jo caminarem els 100 […]

    ResponderEliminar
  2. […] 18 d’abril realitzava la Oxfam Intermon Trailwalker (us n’explicava què era en aquest post d’aquí). Per fer-vos-en un resum, es tracta de realitzar 100 km, que es caminen/corren per les Vies […]

    ResponderEliminar

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D