Pàgines

miércoles, 7 de enero de 2015

Adéu 2014! Benvingut 2015! i la meva ausència durant les festes de Nadal

Hello everybody! :D

Yes, after Catalan festivities, I’m here again. I needed to disconnect of the blog. Some people think that to write a blog is an easy work, but isn’t it. I hope you have had a very nice christmas holidays, and a good entrance to this new year 2015. Last year was really good for me, because I got married with my love, then we went to Thailand, where we have been with tigers and have a shower with elephants; and a lot of another things which made 2014 one of the most beautiful year I have lived. But, why 2015 couldn’t be better? : D
______________________________________________

Bon dia a tothom!!!

Què tal les festes? Us va cagar moltes coses el tió? I el cap d’any? El vau celebrar al màxim? I els reis? Us han passat allò que més desitjaveu de la llarga carta que els vau fer arribar? Desitjo que així sigui!

“ostres! un post nou!"

Sí família, he estat ausent... Diguem la veritat... Moooolt ausent...

No ha estat perquè no en tingués ganes, sinó perquè en part necessitava una desconnexió del blog. Hi ha qui creu que portar un blog és una cosa senzilla, però ja us dic, des del meu parer, que no ho és gens...

Però bé, anem pel tema...

Abans de les vacances us volia escriure sobre el meu 2014... Que per mi ha estat un gran any. Què coi! Un GRAN ANY!

El 2014 m’ha portat coses molt positives!

Amb l’Arcadi ens hem casat, envoltats dels nostres amics i familiars més apreciats.

Hem gaudit d’un viatge per Tailàndia, país que ens ha enamorat i al qual pensem tornar algun cop a les nostres vides; on vam poder estar amb tigres i banyar elefants, entre moltes altres coses (tinc pendent fer un post de Tailàndia, si més no pels que hi tenen pensat anar!)!

També he descobert que m’agrada sortir a córrer, sobretot per camins del poble enmig de boscos.

He realitzat un viatge amb els amics i el meu marit a la ciutat que més m’agrada, Londres.

Laboralment, he crescut com a persona i com a professional.

M’han proposat nous reptes professionals que espero poder assolir.

La nostra amiga Cristina M. ens ha enganyat ( ;) ) per una gran causa el 2015, la Intermon Oxfam Trailwalker de Girona.

En resum, n’estic molt contenta... Ha estat un gran any, tan personalment com professionalment... Visca el 2014! ;)

Per fi he tingut el cognom que desitjava

I pel 2015... Perquè no? N’espero més i millor... :D

I els meus propòsits pel nou any? (alguna cosa haurem de fer perquè l’any es porti bé amb nosaltres no? ;) )

Organitzar-me millor tot el tema del blog per tal de complir totes les publicacions, i que us agradin molt i molt i molt! :D

Treure temps de sota les pedres per fer més activitats amb l'Arcadi

Complir les meves espectatives professionals

Organitzar temps per mi, per cuidar-me, tan per dins com per fora; i també per a fer cosetes handmade que m’agraden!

Menjar molt i molt sa (m’he passat una mica aquestes festes! :D )

Estimar molt!

Fer moltes xefles amb la família i els amics

I amb aquest post, enceto aquest nou any 2015, que espero que ens porti a tots coses súper positives!

Una abraçada ben gran, i fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D