Pàgines

lunes, 12 de enero de 2015

Detalls del nostre casament: els nuvis

Good morning!!!

Here we are again with one of the details of our wedding on last 31st of May. These are the presents that we design for our friends who have a relationship and they live together (we design these mugs for our friends who are in a relationship but they don’t live together yet). We would like to go to theirs weddings early!!! I don’t know if this is only an spanish tradition or if it’s from arround the world; but, if you’re going to be married and you want something diferent for the future mr. and mrs.; here you have a DIY example you could do; or, if you want, you should email us at info@estudizenna.com , and we will be pleasant to design yours!

See you soon, and have a nice Monday!

______________________________


Bon dia a tothom, i feliç dilluns!!!

Espero que hagueu disfrutat d’un molt bon cap de setmana... La veritat és que com a mínim aquí a Fornells de la Selva i rodalies no ens podem queixar d’aquest mes de gener... Perquè tenim un soleeeeeet!!!! :D

I jo, que sóc com una sargantana... M’encanta el sol! I val a dir que sóc la única de la família que li agrada...

I ja no us dic la Missy, no para de buscar sol a l’estudi per poder-se estirar... Li haurem de canviar el llit de lloc pobrica...

Però bé... Avui feia memòria de com estava ja de nerviosa l’any passat, perquè no parava de contar els dies que quedaven pel nostre casament, i encara tenia un munt d’idees que no sabia si podria dur a terme... Em poso a la pell de les núvies que es casen aquest any i ja m’entren papallones a l’estòmac! jejeje

Nosaltres, com ja sabeu, buscàvem cosetes diferents per regalar als nostres convidats, ja vau veure el nostre post de les tasses que vam regalar als convidats que eren parella i encara no vivien junts; i menys no podia ser el regal per als nuvis...

Us en poso una foto, a veure què us sembla...

[caption id="attachment_928" align="aligncenter" width="660"]arcadiCristina2014_528 photo by Alex Tremps Fotografia[/caption]

Amb l’Arcadi, com a bons nuvis, vam estar quinze mesos estalviant. Si us dic que en aquests mesos no vaig comprar-me més que uns pantalons, no us enganyo... Així que vam decidir que el que havíem de regalar als futurs nuvis havia de ser una guardiola... Però no volíem una guardiola normal (que estrany eh? :D) sinó que fos quelcom bonic, que fos personalitzat per a cada un d’ells i que poguessin tenir com a marc de fotos decoratiu a les sales d’estar de casa seva (els convidats que rebien eren parelles que ja vivien junts). Així doncs, jo com a bona fan de l’Ikea, me n’hi vaig anar i vaig fer carregament de marcs de fotografies del seu model RIBBA.

[caption id="attachment_927" align="aligncenter" width="660"]arcadiCristina2014_527 photo by Alex Tremps Fotografia[/caption]

[caption id="attachment_926" align="aligncenter" width="660"]arcadiCristina2014_526 photo by Alex Tremps Fotografia[/caption]

Aquests marcs se n’anirien de pet a un fuster perquè em fes un forat per poder-hi passar les monedes en la part superior d’aquest, i jo m’ocuparia de fer un disseny bonic i personalitzat dels nuvis...

Així doncs, cada parella tenia el seu marc de nuvis amb una il·lustració representativa d’ells; els nois trajats, i les noies, vestides de nuvia com me les imaginava jo el dia del seu casament.

[caption id="attachment_929" align="aligncenter" width="660"]arcadiCristina2014_529 photo by Alex Tremps Fotografia[/caption]







Què us sembla us ha agradat la idea?

Doncs si us caseu i voleu quelcom original, diferent i divertit per als vostres convidats, poseu-vos en contacte amb el nostre estudi a info@estudizenna.com i de ben segur que trobarem quelcom que s’adapti a vosaltres i sigui cent per cent identificatiu del vostre casament.

Una abraçada i FELIÇ DILLUNS!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D