Pàgines

viernes, 14 de noviembre de 2014

DIY Shinning star

Bon dia a tothom!!!

Avui és divendres ja!!!

Val a dir que avui estic una mica dormida... Ahir vam anar a veure Mar i Cel amb l’Arcadi i la Júlia, i vam tornar força tard a casa... Això sí, en vam sortir encantats i corejant el tema de “les veles s’inflaran, el vent ens portarà, com un cavall desbocat, per les ones!!!"

Ens va agradar molt. Jo no l’havia vist mai, en sabia una mica de la història, per haver-ne llegit segments a sel·lectivitat, però mai vaig saber que era un “Romeu i Julieta” a lo valencià, podríem dir...

Impressionant el vaixell! No sé com fan que faci aquests moviments, però aporten molt realisme... És com si te’ls trobessis de cara al mig del mar... A mi em farien por si fos així... jejejej

Per sort, ahir vaig estar preparant un DIY que crec que us pot agradar, i a més és molt senzill de fer. En 30 minuts ho teniu fet això! A veure si us animeu! :D

Com ja sabeu, de mica en mica va arribant el Nadal... Els que em seguiu per Facebook o Instagram ja vau veure que vaig penjar una imatge d’una estrella vermella amb una espelma... Aquest element és el primer que ha entrat a casa de color vermell aquest any... I ens agrada molt...

De fet, a mi m’encanten les estrelles... Sobretot les que fan llum... De fet, crec que, abans que Ikea treiés les seves estrelles de paper il.luminades, jo ja en tenia una que Bauhaus havia agafat com a producte nadalenc. Us estic parlant de quan vam anar a viure amb l’Arcadi a Riudarenes, així que ara en farà cinc anys... I us he de dir que encara funciona al 100%, això sí... La guardo muntada, perquè de muntar i desmuntar, se’m feia malbé... Ara mateix, la tinc aquí a l’estudi com a decoració, i m’agrada molt...

Però no es la única estrella que hi tinc... Aquesta és la que he fet i us n’explico els passos.

 

SONY DSC

 

 

Comencem!!!

 

Materials

5 branques de la mateixa mida (les meves feien aproximadament 70 cm i les vaig tallar de les moreres que hem de podar el mes que ve, just abans del Tió, i així les aprofitem per a fer-ne els bastons... Així que, vaig adelantar feina! :D )

5 gometes de cabell d’aquelles transparents de plàstic (les meves són de Claire’s)

Cordill beige

Tira de llums (la meva és del Natura)

 

Passos

Tallar les cinc branques a la mateixa mida. Aquestres branques han de ser el màxim de rectes possibles.

 

SONY DSC

 

 

 

Unim els extrems de les branques amb les gometes transparents i anem formant l’estrella. És important que si el primer cop heu posat la branca que heu unit a dalt de la que ja teníeu, ara la que poseu, la col·loqueu a sota d’aquesta. Perquè si aneu posant sempre la que poseu sobre la que ja teníeu posada, doncs la última branca no la podreu unir.

 

 

SONY DSC

 

 

 

 

Un cop unides totes les branques, acabem d’ajustar la forma interior fins que trobem la que ens agradi, movent una mica les branques entre elles i vigilant que les gomes no se’ns treguin.

 

 

SONY DSC

 

 

 

 

Ara ens disposem a reforçar aquestes unions amb el cordill, a modo prehistòric. El millor és que comenceu posant el cordill als llocs on teniu posades les gomes, és a dir, als extrems de les puntes de l’estrella, perquè si comenceu pel mig, pot ser que se’us moguin i l’estrella perdi una mica la forma. Un cop fet els extrems, reforcem posant cordill a les unions intermitges.

 

 

SONY DSC

 

 

 

I ara ja només ens queda passar-hi les llums. I... Et voilà!

 

 

SONY DSC

 

 

 

A casa li estic buscant un lloc, tot i que crec que ja l’he trobat.. Ben aviat la hi posaré! jejejej

 

i vosaltres, us animeu a fer aquesta estrella?

 

 

SONY DSC

 

 

 

Que ningú dilluns em digui que no ha sabut què fer aquest cap de setmana eh??? Que jo, de feina, ja us n’he donat! :P

 

Una abraçada!!

 

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D