Pàgines

viernes, 21 de noviembre de 2014

N’hi ha que neixen amb estrella, d’altres estrellats i alguns enamorats de les estrelles

Bon dia a tothom!!!

 

Avui ja és divendres... L’esperat! I és que a qui no li agraden els divendres???

 

Crec que encara és hora d’ara que conegui a algú que no li agradin els divendres... I això que ja porto vint-i-set anys i mig en aquest món...

 

Suposo que és perquè ve Nadal, i les estrelles en són força protagonistes, però veig estrelles de tot tipus a tot arreu... I a mi m’encanten!!!

 

Vull emplenar casa meva d’estrelles de branques, de cartolina, negres, blanques, de fusta, amb llums, sense llums... (aquí hi aniria un mono d’aquells del whatsapp que es tapen els ulls... :P)

 

Així que, si vull emplenar la casa, tinc feina a inspirar-me al meu estimat Pinterest! De fet, ja he començat a buscar-ne... Aquí us deixo amb una sel·lecció de les que més m’agraden... A veure si se’us enganxa i també empleneu casa vostra d’estrelles! :D

 

 

 

 



 

 

 



 

 

 



 

 

 



 

 



 

 



 

 



 

 



 

 

 



 

 



 

 

 



 

 

 



 

 

 



 

Podeu veure totes aquestes imatges i moltes més en el nostre suro de Pinterest aquí

Desitjo racons i raconets estrellats a casa vostra!

 

Bon cap de setmana!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D