Pàgines

viernes, 9 de enero de 2015

London Friends Trip: Part 2, My favorite Camden Boutique

Hello everybody! Yes, we are here again on Mondays, Wednesdays and Fridays. Today, I talk about my favorite Camden Boutique named wemakelondon, and I show you four designers you could met inside this beautiful shop in Camden Market. Don’t you love it? See you soon,

___________________________________


Hola a tothom!! Ja veieu que tornem a la normalitat... Avui és divendres, i toca post (recordeu que els dies que publiquem són els dilluns, per desitjar-vos bona setmana; els dimecres per animar-vos i dir-vos que ja estem a mitja setmana; i els divendres, per desitjar-vos un bon cap de setmana) Encara tinc algunes cosetes més per explicar-vos de la nostra escapada amb amics a Londres, però avui us volia dur una botiga que em va encantar... La trobareu al mercat de Camden, situada a West Yard, 53 Camden Lock Place. Es tracta de l’anomenada wemakelondon. I què té per mi aquesta encantadora botigueta? Doncs que hi venen productes fets per 30 dissenyadors i crafters de Londres. No tots treballen les mateixes peces, uns fan dissenys de làmines, d’altres treballen la temàtica de la joieria, alguns d’altres prefereixen l’estampació,... Tots de móns diferents i alhora del mateix. Quan hi vaig entrar, no us enganyo si us dic que m’hi vaig quedar vint minuts ben bons mirant totes les cosetes... Cada racó tenia alguna cosa bonica que em volia endur. Era un tros de cel! :D Em vaig enamorar d’unes agulles de roba, d’un collaret que tenia un dibuix semblant a punt de creu que el que em va fer la meva amiga @crafts3 , uns jocs de cafè i tè diferents als típics que podem trobar a les botigues de souvenirs, il·lustracions que em robaven el cor, uns angelets d’aquells que es bufen per demanar desitjos tancats dins de petites ampolletes que penjaven d’una cadaneta a mode de penjoll,... M’ho volia endur tot! No em creieu??? Mireu, mireu... Començo amb aquesta noia, la Kate Rowland Illustration, que es dedica a fer elements de joieria amb fusta escarbats com aquestes arrecades d’aquí sota... O aquests penjolls tan xulos també...

[caption id="" align="aligncenter" width="601"] Kate Rowland Illustration[/caption]

[caption id="" align="aligncenter" width="600"] Kate Rowland Illustration[/caption]

[caption id="" align="aligncenter" width="599"] Kate Rowland Illustration[/caption]

Una altra marca dedicada al món de la joieria era Hania Jewellery, que destacava per la seva senzillesa de formes... La Núria se’n va endur unes arrecades com les d’aquí sota...

[caption id="" align="aligncenter" width="599"] Hania Jewellery[/caption]

[caption id="" align="aligncenter" width="599"] Hania Jewellery[/caption]

[caption id="" align="aligncenter" width="601"] Hania Jewellery[/caption]

També hi havia Cecily Vessey, una empresa d’ilustració on podem aconseguir skylines de diferents ciutats europees, dibuixats en elements típics de souvenirs, com tasses, teteres, davantals,...

[caption id="" align="aligncenter" width="600"] Cecily Vessey[/caption]

[caption id="" align="aligncenter" width="600"] Cecily Vessey[/caption]

[caption id="" align="aligncenter" width="600"] Cecily Vessey[/caption]

I aqúi la il·lustradora que més em va agradar AndSmile... M’encanten els seus dibuixos, i més les aplicacions que hi dóna...

[caption id="" align="aligncenter" width="570"] AndSmile[/caption]

[caption id="" align="aligncenter" width="600"] AndSmile[/caption]

[caption id="" align="aligncenter" width="570"] AndSmile[/caption]

I aquí el que més em va impressionar... Una noia que posa angelets de desitjos dins d’esferes que transforma en pejolls i anells... Entre altres coses que fa... Ella és la Lizzes Beautiful Art

[caption id="" align="aligncenter" width="600"] Lizzes Beautiful Art[/caption]

[caption id="" align="aligncenter" width="600"] Lizzes Beautiful Art[/caption]

[caption id="" align="aligncenter" width="600"] Lizzes Beautiful Art[/caption]

Espero que, com a mi, aquesta botiga us hagi animat a que, si visiteu Candem, hi entreu i us enamoreu com jo vaig fer... I també les amigues que anaven amb mi en aquesta escapada de cap de setmana... Una abraçada ben gran, i booooon cap de setmana!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D