Pàgines

viernes, 30 de enero de 2015

el nostre casament: les nenes de les flors

Bon dia a tothom!!!

Per fi podem penjar el post!!! Uff!!! Hem patit una estona... Ditxós wordpress!! :(

Cada setmana m’agrada penjar alguna cosa del nostre casament, i és que recordo, amb un somriure als llavis, quan jo mateixa no parava de buscar i buscar petits detalls que fessin especial el nostre dia. Gairebé a mode de Bridezilla, no passava cap dia en què no busqués inspiració als blogs de casaments, parlés amb les usuàries de bodas.net o que em passés fins les tantes de la nit creant algun disseny...

I és que quan una està preparant el seu casament, qualsevol moment és bo per parlar-ne i buscar-ne cosetes... Recordo també que idees que tenia al principi, al cap d’uns mesos ja no m’agradaven... Perquè no agafaven l’estil de la resta de coses, o perquè ho havia triat abans de saber en quin lloc seria l’àpat... Però al final tot agafava una sintonia que ens agradava.

Això sí, una de les coses que vaig tenir clares des del principi és que, com a “bona” manetes que sóc, intentaria fer el màxim de coses que pogués amb les meves mans... I una d’elles van ser les faldilles de les nenes de les flors. Jo les anomeno així a les nenes que van davant de la núvia i que tiren pètals al terra... Potser tenen un altre nom...

arcadicristina_273

No volia que anéssin com si fossin les filles del rei i la reina, volia que fóssin diferents... Que no anéssin amb un típic vestit que pots trobar-les-hi a El Corte Inglés, sinó que fos algo divertit, i que la gent, quan les veiés, digués... “Què mones!!” :D

Així que buscant i buscant, em van agradar molt uns vestits que estan de moda a Amèrica i que fan les noies amb un plis plas... I és que utilitzen un sistema que no fa falta la màquina de cosir, i jo, que gairebé no l’he fet servir mai, se’m va encendre la llumeta!

En el nostre cas hauria de ser una mica diferent al que veia, perquè tot i ser l’últim dia de maig, les nenes potser tindrien fred i no volia que se m’enconstipessin, així que, de dalt els hi vaig comprar una samarreta bàsica de l’h&m de color blanc, i a la part de baix, duien una faldilla amb tons rosats feta de tul i sense cosir!

arcadicristina_289

Pobretes meves, això sí, no només anaven amb això, sinó que duien una diadema a mode de corona de flors i unes ballarines blanques, de l’h&m també.

A més a més, com a cistella per als pètals de les flors, vaig comprar un parell de testos metàlics a l’ikea i els hi vaig enganxar, amb pistola de silicona calenta, cintes roses fent la nansa, una flor de roba amb un brillant blanc i una punta blanca a tot volt.

A mi em va agradar molt com van anar vestides, i elles encara estan encantades amb les faldilles de tul!! I és que fa poc,les dues mares em van dir que les nenes encara es posaven les faldilles per casa, per fer de princeses... I és que les dues són nenes nenes, de rosa rosa! :D

I perquè us penjo aquest post avui també? Doncs perquè per internet trobareu una pila de tutorials de com fer aquestes faldilles i, aprofitant que ve carnaval, potser us podeu estalviar algun caleró! :D

Una abraçada ben gran!! I bon cap de setmana!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D