Pàgines

lunes, 23 de marzo de 2015

Descobrint Noni Font

Bon dia a tothom!!!

Per fi puc tornar, he estat malaltona... Aquest hivern ja havia passat una mica de grip, però l’he acabat de passar aquests últims dies; i m’ha agafat de cop i volta, avisant només amb una mica de mal de coll...

Però bé, sembla que ja està superat i que puc aprofitar a fer molta feina aquesta setmana, que precedeix la setmana santa i que us he de dir que me l’agafaré de vacances del blog, perquè la vull utilitzar per acabar les “obres” de la pàgina web de l’estudi, i qui sap, potser finalment acabo decidint-me per traspassar-hi el blog (no n’estic gire contenta amb l’estètica i la vull adaptar... I integrar-lo a poder ser amb la web... Però la web és la prioritat de moment, així que això potser haurà d’esperar...tot al seu temps...)

Avui us volia portar un artista que vaig descobrir al programa de TV3 que fan els dissabtes a dos quarts de quatre de la tarda. Es tracta de Ja t’ho faràs, un programa que feia temps que esperava de la cadena catalana, on s’explica com fer diferents DIY a casa nostra, amb materials diversos, usos diversios i processos diversos.

Un dia, mentre el mirava, vaig trobar-me amb l’artista Noni Font, un barceloní afincat a La Garriga que va estudiar a Milan; que realitza escultures d’animals, sobretot peixos, amb tot de restes de materials que troba i que ja no tenen cap ús.

A mi em van agradar molt, de fet, sinó, no us els presentaria aquí al blog avui... Així que, doneu-hi un cop d’ull... Espero que us agradin les seves obres tan com a mi.







A mi em recorden a l’estil steampunk, potser per això m’agraden... De fet, no sé perquè, però aquest estil m’agrada des del primer dia que el vaig veure, potser perquè em resulta impressionat el funcionament industrial amb vapor, la unió de materials càlids,... Ni idea... Algun dia ho descobrirem, potser! :D





Jo m’imagino un “bitxeju” d’aquests penjat en algun racó de casa (si tingués apartament d’estiu bora el mar, segur que ja el tindria penjat al menjador), vosaltres no?





Aquí us deixo el link on podreu trobar el vídeo del programa on vaig descobrèixer en Noni Font.

Aquest és el link del seu facebook

I aquest és el link d’un tauló de pinterest seu

Una abraçada,

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D