Pàgines

viernes, 27 de marzo de 2015

DIY Wedding Cake Topper

Bon dia a tothom!!!

Últim divendres abans de setmana santa, vacancetes, bon temps (això espero!!!), tortells, brunyols, mones, ous, xocolata,...

I és que qui havia començat dieta (com jo) ja se’n pot despedir per uns dies... Jo ja he decidit que els boníssims brunyols de ma mare me’ls menjaré única i exclusivament al matí, per esmorzar, a veure si així, al llarg del dia puc perdre totes les calories que porten... :(  Però és que no me’n puc estar... Dels brunyols de ma mare, i dels pestinyos de la mare del meu amic Toni! Boníssims!!! I molt calòrics... :(

Per aquestes dates, les padrines (com jo), fan les mones als seus fillols i filloles... En el meu cas és fillola... La meva súper sister Júlia... I n’hi ha que prefereixen fer ells mateixos les mones (com jo, novament), així que he pensat que avui potser us agradaria veure quin va ser el wedding cake topper del nostre casament.

Vale, sí... Setmana santa amb el casament no hi té massa a veure, teniu raó, però és que eren un parell d’ocells que vaig personalitzar, així que vosaltres també els podeu personalitzar i transformar-los en els típics pollets que s’hi posen...

Va, que us l’ensenyo, que em fa molta il·lusió!

IMG_0020_2

Des que vaig saber que em casava, em dedicava gairebé dia i nit a buscar cosetes per fer per al casament. Realment puc dir que em vaig transformar en una BRIDEZILLA gairebé...

IMG_0019

Així que em vaig tornar adicte a la pàgina de bodas.net, on vaig retrobar-me amb una amiga d’institut que resultava que es casava també! Molt curiós que després de tants anys ens retrobéssim via una pàgina web de núvies... Però ens va fer molta gràcia...

IMG_0018_2

Així que, amb ella vaig descobrir aquests ocells tan monos... Els havia fet per al pastís del seu casament! I a mi em van enamorar... Jo sóc súper DIY així que tot el que podia fer amb les meves mans em semblava bona idea! I aquests ocellets em van robar el cor...

IMG_0020_2

IMG_0019

Ella va fer aquest tutorial tan ben explicat, i és el que jo vaig seguir. Així és com li van quedar a ella, i la raó per la qual e vaig decidir a fer-los...

[caption id="" align="aligncenter" width="450"] Així li van quedar a la meva amiga, el seu color de casament era el vermell[/caption]

I els que havia vist ella, eren aquests, i els havia vist aquí... I la noia d’aquest blog, els havia tret d'aquí



I perquè veieu com es poden arribar a personalitzar...









Espero que aquest DIY pugui interessar a moltes padrines amb ganes de posar detallets handmade a les mones dels seus fillols/filloles; que moltes núvies se n’enamorin i els vulguin utilitzr, com jo, en el seu dia.

Ja veieu que és molt senzill personalitzar-los, fins i tot en podríem fer una família sencera... No creieu???

Una abraçada ben gran i que passeu una molt bona setmana santa, que, com ja us vaig comentar, al blog ens l’agafem de festa per poder dedicar-nos al 100% a la nostra pàgina web, que volem que estigui actualitzada per després d’aquesta setmaneta!

Muaa!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D