Pàgines

jueves, 19 de marzo de 2015

Feliç dia del pare + DIY ulleres DAD

Bon dia a tothom!!!

Què tal??? Com aneu???

Nosaltres estem treballant en la tote bag que vam sortejar la setmana passada i que la seva guanyadora rebrà ben aviat a casa seva (esperem que t’agradi molt Mireia!)

A part d’estar en altres projectes de clients, que tenim moltes ganes que es duguin a terme!

Però deixem-nos d’històries, que avui és Sant Josep i Dia del Pare; i aquests homes es mereixen una menció especial! O no???

El meu pare per a mi és un pilar fonamental a la meva vida, m’ha ajudat en moments clau de la meva vida, i sempre amb el seu positivisme i el saber escoltar, m’ha aconsellat en tot moment, sense influenciar-me, només donant-me la seva opinió i punt de vista de cada moment. Des d’aquí, MIL GRÀCIES PAPA!!!

Així que en un dia tan especial com avui, què tal si fem un detallet als papis??? Ja fa temps (crec que més d’un any) que vaig veure aquest DIY d'ulleres tan xulis dedicades als nostres papis al blog de Mr. Printables...



Què us semblaria imprimir la plantilla, posar-vos-les i fer-vos una foto divertida amb els germans per regalar-la al vostre pare???

A mi em sembla una molt bona idea, i ja estic persuadint als meus germans! :D



No us semblen molones???

Si aconsegueixo que ens les posem tots els germans us penjo fotos, promès!!! :D

També les podeu regalar al vostre pare, com proposen els creadors de les ulleres...



I aquí us deixo l’enllaç al post del blog de Mr. Printables, on a baix de tot us podreu descarregar la plantilla per a les ulleres (no us puc posar el link directe al seu arxiu perquè té política d’ús). Només l’heu de baixar al vostre ordinador, imprimir-la sobre cartolina negra i retallar i enganxar les diferents peces! Veureu que hi ha dues mides, escolliu la que millor us vagi!

Espero que aquest DIY us agradi tan com a mi!!!

Una abraçada i ens veiem aviat!!! :D

2 comentarios:

  1. En Josep també ha exercit de pare amb mi. Des d'aquí un petonàs pel papa més generòs del món. És una categoria difícil de guanyar la de pare.... Molts petons

    ResponderEliminar

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D