Pàgines

lunes, 9 de marzo de 2015

les meves 5 flors preferides

Bon dia a tothom!

I benvinguts un dilluns més al nostre blog!!!

Nosaltres ja fa dies que sentim l’olor de primavera, l’estació de l’any preferida a l’estudi. I és que a qui no li agrada sortir i sentir els ocells cantar, veure els camps verds, flors a tot arreu, la verdor, la frescor, l’olor a herba mullada després d’un raig del mes de maig... A nosaltres ens emplena d’energia, a part de ser l’estació que ve abans de l’estiu, i que va indicant que ve el bon temps, els soparets a la fresca, els mojitos, les cervesetes a mitja tarda en una terrassa d’algun bar,...

Aix... C’est la primavera! :D

I per això avui, enmig també dels últims mesos de preparació de Temps de Flors per aquest any, que per cert, no us penso xivar de què va aquest any encara ;)

També us he de dir que divendres em vaig motivar i vaig comprar tot de bulbs de plantes diferents i les vaig plantar al jardí de casa... Tinc moltes ganes que surtin...

Sí, qui ho diria, sóc una fanàtica de les flors. Vaig passar la meva època en què odiava el rosa i tot el que tenia a veure amb el tema floral, però sembla que la meva relació amb el rosa i les flors ha passat a ser d’odi a amor...

Anem per la primera? És una flor molt especial per a mi, perquè a part de ser la meva preferida, va ser la que em va acompanyar el dia del meu casament... És la Peonia. Per a mi és preciosa...



La podeu trobar en diferents colors: rosa, blau, blanc, prèssec,... Són color pastel, però totes elles m’encanten. Pel meu ram de núvia vaig escollir les de color rosa... Què estrany oi? ;)

Les podeu trobar a les floristeries a la primavera-estiu.

La meva segona flor preferida és el clavell. La veritat és que fins l’any passat no m’havia fixat massa en ell, però al fer temps de flors i utilitzar-lo com a flor, vam veure que tenia una quantitat de colors preciosos, com ara el rosa, el verd llima, el blanc, el prèssec,... Tots ells en tons pastel, menys el típic clavell vermell que acostumen a dur les sevillanes al cabell quan ballen.







La meva tercera flor preferida és la Dàlia. Quan està mig oberta, em recorda a un rusc d’abelles, i la trobo molt graciosa, la vertitat. I quan està oberta del tot, la trobo una flor molt bonica; esbojarrada potser, però m’encanta.







La quarta flor que més m’agrada és la rosa rosa. I amb això no vull dir que siguin de denominació d’orígen, no; sinó que vull dir que m’agraden les de color rosa, sobretot les de rosa pàlid... I això que per Sant Jordi sempre prefereixo la vermella de tall francès, però la veritat és que per la resta de dies, les prefereixo roses...







I la cinquena i última flor que més m’agrada és la Hydragea, altrament coneguda com a Hortènsia. És una flor feta de flors més petites, i m’agrada molt, també per a rams de núvia. De fet, jo vaig estar dubtant de si fer-lo només amb Hortènsies o no, però al final vaig decidir per la preferida de les preferides! :D







La podem trobar en varis colors diferents també. A casa al jardí divendres en vaig plantar una també! :D Rosa, evidentment! jejeje Però la podreu trobar de color blanc i blau, per exemple.

I fins aquí el post d’avui, només recordar-vos que estem de sorteig aquí, i que esperem que participeu molt i molt!!!

Una abraçada ben gran!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D