Pàgines

domingo, 1 de febrero de 2015

carnaval, carnavaaaaaal... :D

Bon dia a tothom!!!

Avui és dilluns, i nois, l’hem d’arrencar...

I com que d’aquí poc arriba una de les meves festes preferides, el carnaval, he pensat que potser estaria bé que compartís amb vosaltres algunes de les difresses que m’agraden... Això sí, no donaré cap pista del que em disfressaré aquest any, bàsicament perquè no ho sé... Sóc de les que sol anar força a última hora... Sobretot els últims anys, on el carnaval es sobreposava amb la sortida familiar anual a Vall de Núria. Aquest any, per sort, no serà així... Aixi que ja estic donant pel sac als de la colla per veure qui s’anima...

A mi m’agrada que les disfresses tinguin quelcom especial, i amb això vull dir que els hi dóno molt més valor si cada un se les fa...

Quan era petita, era me mare la que em feia les disfresses, però des que sóc gran, sóc jo qui se les fa... Això sí, amb el suport d’ella quan necessito la màquina de cosir (que per cert, ja seria hora que anés aprenent com es fa... :( )

M’he disfressat de ballerina del far west, d’infermera, de cubana, de pirata, de princesa, de bruixa, de gat, de caputxeta, de faune, de vikinga,... Jo m’animo a tot! :D

[caption id="" align="aligncenter" width="601"] Aquesta sóc jo disfressada de gat, el 2011[/caption]

Tinc algunes disfresses que m’han quedat pendents... La d’Avatar, de Grease, de Mary Poppins... (algun dia ja us parlaré de les meves pel·lícules preferides... Potser un dia que faci mal temps i estigui en mode de sofà, manta i peli)

Pels que encara no sabeu de què anireu, doneu un cop d’ull, potser us surgeix alguna idea... I pels que ja sabeu de què aneu disfressats aquest any, no us farà mal veure inspiració per l’any que ve! :D

Anem a veure algunes de les disfresses que més em criden l’atenció per aquest carnaval, us animeu??

PER ANAR AMB AMICS

El ja instaurat àngel contra dimoni... Aquest crec que no passarà mai de moda... :D


De lleons... Sempre és divertit anar d’animal! I aquestes dues lleones són ben originals... Us fixeu en les faldilles que porten? Us sonen del nostre post anterior? :P

Aquest és ben original... Amb lo bo que està el sushi!!!! mmmm!!!



Aquest també està xulo i ben trobat... Bob Esponja i el seu gran amic Patricio!



I per les noies que tenen ganes de disfressar-se de les princeses Disney, doncs aquí una colla d’amigues que n’han fet un remake.



PER ANAR AMB LA PARELLA

Si sou dels que aneu a última hora, la disfressa de lladre és ben senzilla... I si sou dels que mireu pel tema econòmic, tot el que duen ho podeu reaprofitar per una altra ocasió...



En Popeye i la Olivia, una famosa parella cinematogràfica... Perquè no? També és senzill i podeu utilitzar roba que ja teniu a l’armari!



I aquí una de fantasia... L’Alícia al país de les meravelles i el conill que l’acompanya durant la seva aventura...



I pels fans de Tim Burton, perquè no anar de Malson abans de Nadal? Aquest està més treballat, sobretot el maquillatge de la noia... Però si sou manetes, podeu trobar molts videotutorials al Youtube.



PER ANAR INDIVIDUAL

Aquest va que niquelao a la meva amiga Erika, súper fan incondicional de les pinyes! Ben senzill!



I si sou més de maduixes, doncs apa! :D



I per les fans de Hollywood, què tal d’Audrey Hepburn?



I fins aquí la nostra inspiració carnavalera per avui! :D

Que passeu un bon dilluns, i moltes gràcies per llegir-me!

Una abraçada,

1 comentario:

  1. […] és que carnaval, com comentava al post de l’altre dia, és una de les festes que m’agrada més de l’any. M’encanta pensar de què em disfressaré, […]

    ResponderEliminar

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D