Pàgines

lunes, 3 de noviembre de 2014

DIY d’unes paperines per a castanyes

Bon dilluns a tothom!!!!

 

Com ha anat el cap de setmana?? El meu ha estat molt i molt mogut... I no és broma... Causa que avui tingui una tos i mal de coll d’aquells que no m’agraden...

 

Tot ja va començar dijous, que amb un parell d’amigues vam decidir anar a donar un vol a les paradetes que hi ha hagut muntades durant aquests dies de Girona, per veure si trobàvem alguna coseta mona per a comprar-nos... La meva idea principal era buscar alguns jocs d’arrecades, doncs basicament sóc un pur desastre amb les meves arrecades, i més de la meitat, els tinc desparellats...

 

I llavors, sens va fer tard, i no hi va haver més remei que anar a sopar a l’Udon (des de que he tornat de Tailàndia, sóc altament adicta als menjars asiàtics). Total... Vaig arribar tard a caseta...

 

Divendres, amb les dones i xicotes dels de hanball, vam anar a veure el Corremosques, un acte alternatiu a les fires, que té molt èxit, i no ens el podíem perdre perquè, en feia el pregó, la Leticia Sabater. Tot un espectacle, sense paraules! I les mosques, súper divertides!

 

Allà ens vam trobar amb una altra amiga de handball i ens en vam anar a sopar... Llavors, cap a barraques...

 

Tres hores més tard de posar-me dins el llit, sonava el despertador per aixecar-me i preparar-me per a caminar els 30 km amb les dones de la Colla Centpeus.... I els vaig fer, com una campiona, a l’igual que la Cristina M., companya, tan a la farra de la nit anterior, com durant els quilómetres caminats...

 

Un cop arribada a casa, dutxa i cap a la barbacoa que féiem amb els amics al local... Dinàvem a les tres de la tarda... Pastís per a les noies de la colla que havien fet anys recentment, i castanyada, que ja forma part d’aquest dinar que fem al local cada any per a aquestes dates....

 

 

SONY DSC

 

 

 

I l’endemà... Port Aventura halloweenitzada! Com mola el Shambala! Em va encantar!!!

 

I eus aquí perquè estic amb mal de coll i tos... Porto un “tute” festiu força maco... :P

 

Però ara ja està, res més de festes fins d’aquí un parell de setmanes mínim!!!

 

 

SONY DSC

 

 

 

Ja sabeu que a mi m’agrada preparar cosetes, i per a la castanyada que vam fer amb els amics, vaig voler preprar les paperines per a les castanyes, i avui us les presento...

 

SONY DSC

 

 

Les imatges són les millors que vaig poder aconseguir, doncs es va fer fosc de seguida (vam dinar a les tantes) i no vaig poder fer-les com volia...

 

[gallery type="rectangular" ids="805,806,807,808,809,810"]

Es tracta d’una plantilla que us podeu descarregar fent clic a la següent imatge, i seguint-ne les instruccions.

 

 

PAPERINA CASTANYADA

 

 

 

Així que ja sabeu, si voleu fer una castanyada amb els amics, i que tingui un petit detall, descarregueu-vos la plantilla i imprimiu-la tantes vegades com volgueu/necessiteu.

 

Espero que en us agradin molt, us les descarregueu i compartiu castanyes i moments feliços amb els vostres amics i familiars!

 

Una abraçada ben gran, i ens veiem aviat!

 

Cristina

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D