Pàgines

viernes, 7 de noviembre de 2014

mama, jo vull anar a l'ikea

Bon dia a tothom!!!!

 

 

Ja som divendres!!!! Que bé!!!

 

A vegades em pregunto que si desitgem tant que vingui el cap de setmana és perquè som uns bagos, o si simplement és perquè tenim ganes de fer coses amb la gent que estimem... Jo em considero, si aquests dos últims fossin grups, del segon.

 

I és que a mi m’agrada molt aprofitar els caps de setmana per estar amb els meus... Tan amics, com familiars... I m’agrada fer-hi coses que no puc fer durant la resta de setmana...

 

Entre elles, anar a l’ikea amb me mare!!! I és que a les dos ens encanta... De fet, el cotxe, quan hi pugem i diem “ikea”, ja ens hi porta tot sol perquè es sap el camí de memòria. jejejej.

 

En som fans. Sí. I a mi no em fa res dir-ho.

 

Hi ha qui deia a la uni que no podíem ser fans de l’Ikea, que no podia ser que tinguéssim mobles d’aquesta marca a casa... Però amics i amigues, a cas no és disseny??? Al cap i a la fi sí. I encara recordo un dels professors que ens va comentar que al FAD, havien estat discutint sobre si moblar o no un dels seus espais amb mobiliari de la marca sueca. Al principi deien que no, però al final van dir que si en tenien a casa seva, perquè no en podia tenir el FAD?

 

Val, Ikea ha fet alguna còpia de dissenys històrics... Quina empresa no?

 

A més, crec que és una empresa que fa que el disseny d’espais bonics arribi a totes les cases. Us asseguro que no trobareu gaire mobiliari més econòmic que el d’aquesta marca...

 

Sí, som com borregos... Anem a comprar mobles, ens els carreguem al cotxe, ens els portem fins a casa, i ens els muntem amb la il.lusió més gran de totes... Però renoi, què bé que ens sentim quan ho hem muntat tot! Quina satisfacció!

 

Tinc ganes d’algun canvi a casa...

 

Sí, estètic també, però sobretot funcional... Hi ha cosetes que des que vam saber que ens casàvem, no vam voler comprar per estalviar al màxim, i és clar, si ja ens feien falta en el seu moment, ara més... I ara que no hem d’estalviar, doncs podem fer un cop de cap i comprar aquestes cosetes necessàries...

 

Vaaaaal... També vull canviar la taula, les cadires i la calaixera de l’entrada... I ho farem, no sé quan... Però ho farem... L’Arcadi diu que abans hem de canviar la mampara de la dutxa... Jo voto per les cadires i la taula! :P

 

I és per això que.... MAMA, JO VULL ANAR A L’IKEA!

 

No per les cadires, que ja les tinc clitxades en un altre lloc... Sinó per aquestes cosetes que ens faran la vida més fàcil i còmode... I menys depenents de casa nostra...

 

I a més a més perquè m’he enamorat d’alguns d’aquests objectes d’edició limitada del 2014 que han anomenat T·R·Ä·H·U·S.

 

Us els ensenyo? :D

 

 

M’encanta aquest cistellet per al pa, tot i que jo no sóc massa de sucar pa a tots els plats, només als canelons (recepta de la iaia Victòria), la lassanya de me mare que fa amb la Thermomix i les galtes de porc, també de la Thermo. Però el trobo molt mono! :D

 

 



 

 

 

I aquests bols? A casa sempre tenim fruita en bols, així que, podrien estar bé... :P

 

 



 

 

 

També m’ha agradat aquest coixí... El trobo molt senzillet...

 

 



 

 

 

A casa som molt de sofà, peli i manta els dies de pluja, i en tenim una que ja estaria bé retirar-la... La podríem canviar per una d’aquestes...

 

 



 

 

 

I aquestes venen segur cap a casa... Riurieu si veiessiu quines porto en aquest moment...

 

 



 

 

 

I també hi ha alguna manta més que m’agrada molt, una de blanca amb el cèrvol negre... Però us he de dir que no hi ha hagut manera de trobar una fotografia en la que es veiés bé... Deu ser que la marca sueca no vol mostrar gaire els seus objectes, potser... No ho sé, però us ben asseguro que m’ha robat el cor...

 

Si voleu veure els productes que han publicat a la seva web, feu click aquí

 

I fins aquí el post d’avui, que ja m’he enrotllat prou! No? :P

 

Una abraçada ben gran, i que passeu un molt bon cap de setmana!

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D