Pàgines

martes, 1 de julio de 2014

Aquest estiu, ens agradaria...

Hola, hola!

Com va el primer dia de Juliol? A nosaltres ens comença el nou mes carregat d'idees que podem esperar dur a terme... I més ara que tenim una mini ajudant, i dic mini ajudant perquè és la meva germana petita, que l'estic introduïnt en aquest món que a mi tant m'agrada (de moment la tenim practicant amb programes informàtics, per tal que, d'aquí poc, ens pugui ajudar tot el que pugui. Us en penjaria una foto, però la noia és vergonyosa... jejeje).

 

Ai... l'estiu! Quina estació més maca, però també calorosa... Ara, que a triar, prefereixo el calor que no pas el fred...

 

No us pass a vosaltes, que a l'estiu us venen moltes games de fer coses? Sortir smb els amirs, fer mojitos a l'aire lliure, fer alguna mini caminada, sortir amb bicicleta, anar de festa major, ballar fins les tantes, mirar les estrelles,... En fi, vosaltres no esteu molt més actius?

 

Ve, anem al que anàvem, les cosetes que tinc en ment per aquest estiu (val a dir que algunes ja les hauria d'excloure perquè ja les tinc o les he fet, però penso que també està bé que ho sapigueu...no?)

 

1| EL BIKINI

Molt important! I és que quan sentim olor d'estiu... Ja tenim ganes d'anar-nos-en a comprar-ne un... O sóc la única a qui li passa això?

Jo aquest any he escollit un bikini d'estampat de cíndries una mica cridaner que ha tret Oysho, però que m'encanta... El que no m'acabava de fer el pes és la calceta, que és tipus brasilera, però em vaig decidir a agafar la talla més gran que existís i que la meva mare (tota una manetes cosint) em fes un "apanyu".

 

[caption id="attachment_488" align="aligncenter" width="300"]Top bikini marca Oysho Top bikini marca Oysho[/caption]

[caption id="attachment_489" align="aligncenter" width="300"]bikini bais Calceta de bikini marca Oysho[/caption]

 

 

 

2| LES ULLERES DE SOL

Aquest any he tirat la casa per la finestra i m'he comprat dos ulleres de sol! Unes a l'Stradivarius, que les vaig comprar súper entusiasmada (us les ensenyaria en una foto de la seva web, però es veu que ja no les tenen... :(  ) i unes altres a Tailandia, perquè les que m'havia comprat eren massa cridaneres per anar per allà (jo de per si ja em sentia observada, imagineu-vos si m'arribo a posar les ulleres rodones de pasta transparent amb els vidres blaus mirall... :S )

Així que m'he decidit per ensenyar-vos les ulleres que em xiflen.... i que algun dia cauran.. jejejejej Es tracta de les ulleres de la marca barcelonesa Ribot . Fa temps que em tenen el cor robat, perquè trobo que treballar amb fusta i fer coses tan boniques com les ulleres que ells venen, és quelcom impressionant. Sé que d'aquí poc estaran a la moda, de fet ja hi comencen a estar ...(us heu fixat que hi ha ulleres de sol imitació de fusta? És a dir, que són de plàstic però que estan pintades com si fossin fusta?)

Aquí us deixo amb un dels models que a mi més m'agrada...

[caption id="attachment_491" align="aligncenter" width="281"]ulleres ribot model sarrià Ullers marca Ribot - Model Sarrià[/caption]

 

 

 

3|VESTIDET BLANC

Tengui! jejejej El meu me'l vaig comprar a Tailandia (como no :P) i per tant no us puc ensenyar de quina marca és (prometo escriure un post sobre el viatge amb totes les coses xules que hi vam descobrir). Però Mango és una de les últimes marques que més m'atrau a l'hora de comprar roba, així que us n'he buscat un dissenyat per ells...

 

[caption id="attachment_492" align="aligncenter" width="214"]vestit blanc curt de Mango Vestit blanc curt de Mango[/caption]

 

4| PULSERES DE COLORS

L'estiu és el millor temps per dur-les... Em recordent els meus estius de colònies i campaments... I també les estones del pati de l'escola... I ara que estan de moda, m'encanta tornar-me-les a posar. Jo tinc aquesta que veieu aquí sota. És el model Lolita d'Hipanema. Me'l van regalar per reis, i he estat esperant que arribés aquest temps per poder-me'l posar. A mi m'encanta, i segurament que en caurà una altra... Visiteu la seva pàgina web, en tenen un munt, i no només es dediquen a fer pulseres... Hi trobareu altres coses molt mones... :)

 

[caption id="attachment_494" align="aligncenter" width="300"]Pulsera marca Hipanema / Model Lolita Pulsera marca Hipanema / Model Lolita[/caption]

 

 

5| ESTAR A PLATGES PARADISÍAQUES

Sí, hi he estat! Alguns la coneixereu, és la Maya Beach, de Tailandia. En aquesta platja s'hi va grabar la famosa pel·lícula "La playa". La veritat és que a mi m'agrada més veure-la en fotos que no pas quan hi vam estar... La platja en sí era molt maca, però aquell dia feia mala mar i estava ple de turistes (semblavem pingüins a la sorra). Tot i així, en vam visitar d'altres, i penso visitar-ne alguna altra d'aquestes tan precioses durant l'estiu!

[caption id="attachment_495" align="aligncenter" width="300"]Maya Beach / Tailandia Maya Beach / Tailandia[/caption]

 

I aquestes són les meves 5 cosetes per l'estiu... M'encanten! Segur que en farem moltes més, però aquestes... Cauen/han caigut segur!

 

 

Una abraçada,

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D