Pàgines

miércoles, 16 de julio de 2014

Inspiració marroquina barrejada amb nordic style

Bon dia a tothom!   Vaaaa!!! ánimus!  Que ja és mitja setmana!! :P   L'altre dia estava pinejant pel Pinterest i vaig trobar una imatge que em va encantar. Buscava inspiració estiuenca, i la vaig ben trobar seguint la imatge i anant a la pàgina web de la que provenia.

[caption id="attachment_598" align="aligncenter" width="630"]79ideas-moroccan-touch-white-pouf Imatge de la que m'he enamorat[/caption]

Es tracta d'una shop online anomenada El Ramla Hamra,  que presenten els seus productes en precioses imatges. Hi podreu trobar productes d'inspiració marroquina però amb colors que ens duen al nordic style.   79ideas-candles-and-lamp   M'encanta la senzillesa de la bossa de paper blanc que fa de test, combinada amb un element tant antic com aquest bagúl pintat de blanc. I el terra??? No és preciós?       79ideas-fashionable   Aquest banc/tauleta la tinc a casa! És de l'Ikea (veieu-la aquí) i el fem servir com a taula auxiliar davant de la nostra chaise long.   79ideas-lounge-moroccan-style   Tenir un espai com aquest, ja ve sigui a l'interior com a l'exterior, destinat al relax, prendre alguna copa, un soparet amb amics... És senzillament genial! I com aconsegueixen aquest aire marroquí amb la cortina grisa vaporosa penjada al sostre!     79ideas-moroccan-lamp   Fanals, fanals i fanalets! M'encanten tots! La bici blanca no podia faltar! I... ho reconec, també m'encanta! :D   79ideas-moroccan-tray   Aquí veiem novament la taula/banc que jo tinc igual de l'Ikea, doncs penseu que la marca fa aquests montatges únicament per a treure fotos boniques per als seus productes.   79ideas-moroccan-white-inspiration   Us heu fixat amb les caixes de fusta al revés i pintades de blanc? I amb el cor al mirall? Nosaltres tenim quelcom semblant al vestidor de la nostra habitació.   I un cop havent vist aquestes imatges, us animo a que dongueu un cop d'ull a la seva botiga online, hi ha coses que enamoren, ja ho heu vist! :D   Una abraçada,

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D