Pàgines

lunes, 7 de julio de 2014

Made in Thailand

Hola a tots!!! :D

 

Avui us vull ensenyar alguns dels dissenyadors que vam descobrir en el nostre viatge a Tailàndia. Alguns ja ens havien avisat "no marxeu amb la maleta plena!" i quanta raó tenien.

A Bangkok hi vam arribar un divendres, i el dia següent, començava el mercat de cap de setmana de Chatuchak. Quan vam arribar vam pensar que seria un mercat com els que ja havíem vist, anavem pel carrer principal i tot era molt per a turistes. Les coses estaven bé, però no era el que ens imaginàvem.

Fins que per curiositat i casi sense voler, ens vam endinsar cap a un carril intern del mercat. Vam quedar meravellats. Sense saber-ho havíem arribat a una zona de joves dissenyadors tailandesos. Ens vam firar, i molt! Tot era preciós, diferent, original i a més a més bé de preu. Allà, molts joves dissenyadors tenen la seva paradeta i obren cada cap de setmana. Per ells és la forma de sortir al mercat, de promocionar-se i donar-se a conèixer. Avui us vull ensenyar les marques que vaig descobrir:

 

1| BANGKOK RAG CIE

Aquesta marca, és una noia jove que es dedica a ilustrar camisetes. A mi els seus dibuixos em van agradar molt. Potser perquè em recordaven una mica a les il.lustracions que veia de petita de "Els contes de la Beatrix Potter" pel Club Súper 3... I em vaig comprar una samarreta molt mona amb una il.lustració d'un conillet molt bonic. (Em sap greu no poder-vos ensenyar moltes imatges d'aquesta marca perquè per allà al mig, amb lo entusiasmada que estava d'haver trobat aquella zona, vaig deixar la càmara apartada... I totes les imatges les estic extraient d'internet)

[caption id="attachment_540" align="aligncenter" width="473"]269848_222980371072786_1471053_n Bangkok Rag Cie[/caption]

 

[caption id="attachment_544" align="aligncenter" width="425"]Bangkok Rag Cie Bangkok Rag Cie[/caption]

 

2| ZHOWCASE

Aquesta em va encantar. Utilitzen materials molt càlids, diria que fets a mà i tot. Tenen especial sensibilitat... i això els aporta un caràcter que no vaig veure en cap altra marca de per allà...

[caption id="attachment_547" align="aligncenter" width="441"]Zhowcase Zhowcase[/caption]

 

[caption id="attachment_548" align="aligncenter" width="630"]10177439_876772385687235_50252431850718626_n Zhowcase[/caption]

 

[caption id="attachment_549" align="aligncenter" width="630"]10313955_894308883933585_953219768922803301_n Zhowcase[/caption]

[caption id="attachment_550" align="aligncenter" width="630"]Zhowcase Zhowcase[/caption]

 




 

3| Mink's

Aquesta té de tot! Objectes de decoració, mobiliari, rellotges, joies,... I tot és moníssim!!!

[caption id="attachment_551" align="aligncenter" width="420"]mink's mink's[/caption]

 

[caption id="attachment_552" align="aligncenter" width="630"]mink's mink's[/caption]

 

[caption id="attachment_553" align="aligncenter" width="630"]mink's mink's[/caption]

 

[caption id="attachment_554" align="aligncenter" width="630"]mink's mink's[/caption]

 

4| DAMONKEYBEFINE

Enamorada vaig quedar de les seves bosses... M'en voldria haver comprat més, perquè eren molt bonics, amb materials mesclats, colors divertits, transparències... La llàstima és que no són tancats, però allà és normal, la gent no roba... I la imatge de marca també m'agrada molt... :D

[caption id="attachment_556" align="aligncenter" width="630"]DAMONKEYBEFINE DAMONKEYBEFINE[/caption]

 

[caption id="attachment_558" align="aligncenter" width="630"]DAMONKEYBEFINE DAMONKEYBEFINE[/caption]

[caption id="attachment_557" align="aligncenter" width="630"]DAMONKEYBEFINE DAMONKEYBEFINE[/caption]

[caption id="attachment_555" align="aligncenter" width="630"]DAMONKEYBEFINE DAMONKEYBEFINE[/caption]

 

 

I com aquestes, moltes marques més!!! Jo en vagi tornar enamorada.

 

Així que, la meva recomanació per si viatgeu a Bangkok és que hi arribeu un divendres. A poder ser un matí. Que us relaxeu a l'hotel (el jetlag d'anada és una mica dur) i l'endemà agafeu i us en aneu al mercat de Chatuchak a carregar maletes!

 

Una abraçada, i fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D