Pàgines

viernes, 27 de febrero de 2015

10 patterns divertits per alegrar la teva tecnologia

Bon dia a tothom,

Avui és divendres! Sí!!! Jo no sé vosaltres, però espero que faci bon temps... Si plou, que plogui entre setmana no? Però que ens deixi el cap de setmana per a fer el que més ens agrada... Val... D’acord, de tan en tan va bé un cap de setmana de sofà, peli i manta! No ho nego...Però després d’aquests dies gèlids que hem passat, ja tinc ganes de passar estones a l’aire lliure i disfrutar del bon temps... A vosaltres no us passa el mateix???

I sí, em sento alegre, deu ser que ja noto la primavera a tocar, o potser el meu aniversari!!! :D

No ho sé, la veritat, no sé què és però a la que veig una espurna de sol, ja m’alegro sola... I és que sóc com una sargantana, no us enganyo... On hi hagi sol, que es treguin els núvols, la fred, la pluja,...

I és per això que avui he dit, va...Anima’ls una mica! xD O si més no, anima’ls a tenir coloraines a la seva tecnologia diària...

I aquí us deixo unes quantes imatges de patterns que podreu trobar també al nostre taulell de Pinterest.









I què en faig jo d’això??? Doncs molt senzill... Us descarregueu la imatge que més us agradi al voste mòbil, pc, tablet,... i la utilitzeu com a fons de pantalla, d’escriptori, de whatsapp,... El que més us agradi... Així la primavera anirà entrant de mica en mica en vosaltres! :D













Espero que passeu un molt bon cap de setmana!

Una abraçada ben gran i fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D