Pàgines

viernes, 13 de febrero de 2015

DIY: Junts conquerirem el món!




Bon dia a tothom!!!!!

Per fi és divendres!! I estic contenta, sí!!! Perquè avui toca ladies night amb les nenes de la colla!!! Ens en anem a veure “50 ombres de Grey”!!! Ja us diré què tal, tot i que em sembla a mi que és molt més suau que el llibre, doncs l’han encasillat com a apta per a majors de tretze anys... Així que, tot deu ser molt suaaaaaaauuuuu..... jejejejeje

I a més a més, demà me’n vaig de Carnaval!!! Oleeee!!!! Oleeee!!!

Val a dir que aquest any no he tingut temps per fer una disfressa DIY, però que estic contenta del que em disfresso... Bé, del que ens disfressem, perquè serem un mini grup, però ben unit! jejejej I a més, estic molt contenta que els del Cèltic Girona hagin preparat una festa de carnaval, i així no haver d’anar a Platja d’Aro... La qual cosa em feia fooooooorça pal, la veritat (Deu ser que em faig vella... :( )

Doncs bé, demà, a més a més és Sant Valentí, altrament dit com a dia dels enamorats...

Personalment a casa no ho celebrem amb l’Arcadi, suposo perquè per a nosaltres el dia dels enamorats és Sant Jordi... I ens hem agafat a Sant Valentí, com a dia dels enamorats per a la resta d’Espanya i del món... Però en realitat, tot s’ha de saber, és una tradició anglesa...

Però tot i així, us he volgut deixar un DIY que penso que és molt bonic i que he fet amb tot l’amor del món... Us el penjo en Català, Castellà i en Anglès. El tamany en el que el trobareu és DIN A3, però el podeu reduir a DIN A4 si us ve més de gust o us és més còmode.

Abans de res, comentar-vos que no he pogut penjar-vos imatges de com pintàvem nosaltres el mapa... Tenim un problema amb la càmara de fotos... Talla caps! Sí sí... Hem estat buscant per internet i sembla que és un defecte que tenen algunes càmares Sony... Així que estem pendents de reparació...

IMG_1023

Per descarregar-vos-els, només heu de fer click a la imatge amb el botó dret i apretar a “Guardar imatge”, i ja el podeu imprimir!! O dur-lo a imprmir a una copisteria perquè us l’imprimeixin en gran.

junts conquerirem el món-01

junts conquerirem el món-02

junts conquerirem el món-03

Es tracta d’un mapa del món amb el títol de “junts conquerirem el món”, en castellà “juntos conquistaremos el mundo” o en anglès “together we will conquer the world".

I què hi hem de fer? Doncs molt senzill... Es tracta de pintar els països que hem vistiat junts... I així, de mica en mica, al llarg de la nostra vida, anirem tinguent un mapa del món ben acolorit...

FullSizeRender_2

No us sembla bonic? És un projecte de vida en comú, de somnis, de desitjos i de moments en comú... Què més bonic que compartir una vida?

Una abraçada ben gran!!!!

2 comentarios:

  1. Bona tarda,


    acabo de descobrir el teu blog i estic encantadissima de haver-lo trobat! m’encanta!! continua treballant axis de bé!!! :)

    una abarçada!

    ResponderEliminar
  2. Hola Mirids!
    Moltes gràcies pel teu comentari. És d’aquells que et donen forces per continuar treballant-hi! :D
    Una abraçada!

    ResponderEliminar

Muchas gracias por dejarnos un mensaje! :D